Lördag

ja mina vänner, nu närmar sig nyår. Längtar som fan också, ska va hos en tjejkompis först och ha riktig tjej mys, ni vet .. Laga mat, blanda drikar och göra oss iordning. Tycker att det låter helt perfekt.

Helgen i stockholm har varit undebar, lungt och skönt, mycket mat och godis och mys framför tvn. Behövs de också! Men snart ska jag tyvärr lämna älskade mormor och ta tåget hem till Karlstad. 
Var på rean men hittade inget som jag gillade, endå var jag i sthlm. Knepigt.



Jag och lillen

 

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Söt bild :)

2008-12-27 @ 18:34:03
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gör du nu? Slå en signal om du har tid. Puss curry

2008-12-28 @ 20:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0