Lördag.

Hej.

Har haft fullt upp enda sen jag kom hem från Paris, det har varit jobb, möten, träning och jäkligt mycket plugg. Bloggen får helt enkelt gå i andra hand.  Nu har jag precis vaknat och ska börja med frukosten, ska jobba vid halv 2 så de blir lite stressigt nu på morgonen. Hade hoppats på att jag skullen hinna med en promenad men de hinner jag inte. Typiskt, får väll gå till jobbet kanske, så får jag lte motion endå.

Igår var de en lugnt fredag jag tränade föst gympa på friskis,  sen sprang jag på bandet i 45 min. Gick hem och duschade och gjorde mig iordning sen mötte jag sofie och vi gick på bio, Patrik  1,5 haha har ni inte sett den måste ni verkligen göra de. Jätte rolígt och jätte mysig film. Sen gick jag hem och sov, som sagt lugn fredas kväll.

Idag ska jag jobba och sen hem till pappa och äta mat. Sen blir de nog att vara med H. Får de vad vi hittar på. Kör nog på en lugnt helg , sparar både pengar och energi!


Paris
Paris resan var helt underbar, flygingen var inte alls lika hemsk som jag alltid förväntar mig.
Eftersom detta inte var en charter resa, ni vet då man bokar med ett resebolag och dom kommer och hämtar dig med buss på flygplatsen och sen kör dig till hotellet osv. Vi hade bara bokat fygstol så vi fick ta oss helt själva från flygplatsen till hotellet som låg mitt i Paris. Kan ju säga att de va inte så roligt att åka tunellbana mitt i natten en Fredas natt i Paris. Men man vände sig. Tänkte skriva lite mer om paris resan och lägga upp bilder osv, men hinner tyvärr inte de nu. Gör de sen när jag slutat jobbet.


Hörs sen, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0