Måndag

hej mina vännnner.

Idag ska jag inte göra ett skit. Inte träna, inte plugga, inte röra mig ur soffan hade jag tänkt. Det är så tråk väder så jag vill bara krypa ner under filten i soffan och kolla på film.
Idag i skolan hade vi instäld första lektion, lektionen är på 3 timmar ( historia) det är så jäkla synd att man inte får reda på sånt innan man kliver upp, hade behövt en sovmorgon idag kände jag. Men jag tog ut mitt humör på Malin ist, var så sjukt övertrött så vi satt och fulade oss hela förmiddagen.

Har iaf bestämt mig för att INTE åka med Malin och Ida till turkiet i Maj, jag ska köpa löshår ist ....
visst är jag töntig som väljer löshår framför , men jag har verkligen sparat pengar för att göra hos frissan för ca 5000 och de tänkte jag att jag skulle lägga på esan ist. Men eftersom jag var i Turkiet i maj 08 och kom precis hem från Paris känns de lite onödigt. Ska ändå åka på en sista minuten resa i sommar :)


Malin och jag i skolan.

                 

Kommentarer
Postat av: adam

hej

[email protected]

hur är det

2008-10-23 @ 10:35:49
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0