Måndag,

Slutade precis, sista lektionen var psykologi, faktiskt ett roligt ämne. Lär sig om hur folk tänker, varför dom tänker som dom gör och hur folk reagerar på olika saker. Att folk inte gör saker medvetet, det är riktigt roligt att sitta och iakta folk på stan och se ansikts uttryck , kroppsspråk osv. Tänk på de nästa gång ni sitter och fikar ;d
Imorgon ska jag färga håret igen, hoppas de blir lika bra denna gången, var 4 veckor sen sist. Kan inte tänka mig att de gått så fort.
Snart ska jag och fika med syster och sen blir de träna vid 8 tiden. Var sjuk hela förra veckan så har tappat lite, men men. Kommer snart igång lika hårt som förr.

Ska slänga på mig skorna och gå ett varv med huden, han står vid dörren med korsade ben. Stackare!

Puss så länge.




Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hey!just nu pågår en TÄVLING på min blogg,ta en chans och vinna=)

2008-10-06 @ 19:22:34
URL: http://charlottaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0