Onsdag.

Idag har jag hunnit med mycket, åkte till skolan för att göra matte prov som jag tror gick ganska bra. Tvingade Andreas att sitta bredvid mig så jag kunde fuska, fy men jag måste. Annars hade jag aldrig klarat de. Matte är inte direkt min starka sida. Eftersom jag ska till Paris imorgon måste jag vara ledig 4 dagar från skolan. Så sprang runt och letade upp alla lärare så dom fick skriva på lappen om ledighet. Bara de tog 1 timme.

Sen jag kommit hem har jag både hunnit slänga in 2 maskiner med tvätt och gått en runda med hundarna. Märks att dom tycker om hösten, varje lövhög vi går förbi tar dom satts och hoppar ner med nosen före !
När jag hade gått så långt som halva vägen kollade jag ner på mina skor och såg att jag hade tagit fel !!!!!!!
När jag tvättar så tar jag på mig min brors foppa toffor eftersom dom är så lätta att ta på. Jag hade gått ut med dom, dom är ju så sjukt fula. Eftersom jag bor mitt i stan så blir de ju ännu mer pinsamt om ngn skulle se mig. Foppa tofflor , skinjacka och mjukisbyxor. Härlig kombination.

Invigde min goose jacka idag faktiskt, är typen som fryser rikitgt mycket på hösten och idag var de jäkligt kallt ute.

Här är en bild på hur håret blev,


           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0