Onsdag kväll.

Okej, jag har resfeber. Hemskt mycket resfeber. Brukar åka flygplan men tycker verkligen verkligen inte om de! Man är ju så maktlös, du kan inte göra ett skit om planet skulle få för sig att störta!
Men att få komma till Paris är verkligen värt att flyga dom 2 timmarna, de är inte ens länge om man jänför med andra ställen jag har åkt till! Min lärare tipsade om att jag skulle shoppa skor och äta sushi när jag kom ner dit, vilken tur. Älskar både skor och sushi. Tänk va roligt att prova på sånt där rullande bord med sushi, förstår ni vad jag menar ? Man sitter på en stol och så rullar borde och så får man liksom plocka saker i farten! Coolt, ska pröva de om jag hittar något.

Har precis varit och tränat, Igen. jag vet, kanske tränar för mycket nu för tiden, Men de är bara de att jag tycker att det är så jävla roligt. plus att då får jag inte dåligt samvete för allt godis och dret jag smäller i mig ;)
Mamma skulle till affären och jag vart så sugen på pringles chips så de skulle hon köpa med!
Se där, tur att jag tränade ;)

Sov sött, puss



Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)



2008-10-10 @ 20:08:09
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0