Onsdag kväll

HEJ ALLA.

kom precis hem från F&S , danspaset blev idag. Ganska rolig variation, ist för att bara gå på spinning och i gymet så får jag dansa lite , i like. De roliga var att Karstad tidningen var där och tog bilder osv, roligt att när passet var slut ( jag var sjukt svettig ) så kommer dom fram till mig och min syster och frågar om dom får intervjua oss. ( varför jag ???? ) Så uppfostrad som jag är sägee jag såklart ja visst. Så de blir ett antal frågor och så, tidningen kommer ut nästa torsdag! haha ni får inte skratta åt mig FÖR mycket ;ddd

Blev lite inköp på stan förut, tvingade bokstavligttalat med Malin. Köpte lite solkrämer och after sun osv. Och lite godis för håret, glans spray som luktar jätte jätte gott.

Nu ska jag duscha och plugga på lite NO , blääääääää.


 först ska jag gooooosa med min älsklings hund .    gooodnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0