Onsdag kväll

JAG SKA TILL PARIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kan ni fatta eller, jag och mamma åker till paris nästa torsdag. fy fan va skönt de ska bli att bara komma iväg, äta god mat, kolla på alla sevärdheter och SHOPPPA!

Min dag har varit helt underbar, som sagt dedär i skolan. Underbara vänner, sen hemma hos pappa där jag fick bla, skor,smink, duschkräm och boddy butter från The Boddy Shop, foundation borste, ljus/olje lykta , hårspray, pengar mm.
Se kommer jag hem till mamma och hon säger att vi ska till PARIS , detta är sjukt!
Sen ringer min barndoms kompis Tina från Sthlm och säger att hon kommer till mig i helgen och fy fan va kul att se henne igen !!!

Nu sitter jag och mamma och tjatar och äter godis, cola och smörgås tårta. Mina 3 favoriter. Det är ju faktiskt min dag, och är det ytligare 2 timmar och 15 min, så nu ska jag njuta av de sista timmarna på denna underbara dag!

Puss på er.


( denna fick jag, Med doft från Den grädd vita blomman Moringa. Luktar sjukt gott, behöver verkligen ingen parfym om du andvänder den! )



Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis i efterskott B på 17årsdagden!! Verkar som du var nöjd med din dag. Fyfan va kul med trippen till paris då! Jag blir vldigt avundsjuk vill jag lova.

Nu har jag, jon & Sara flyttat in i en jätte fin stor lägenhet. Iheögen kommer vi hem.Så vi kan ju höras då.? Kram kram

2008-10-02 @ 13:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0