Onsdag.

Grattis till mig får jag väll säga! Idag för 17 år sedan föddes jag, och gud va åren har gått fort. Kommer till och med ihåg när jag fylde 10 år och grät för jag var så lycklig när jag fick ett gosedjurs hund!!

Min dag började med att jag vaknade av att min hund och min mamma kommer in och sjunger, Hozz sjöng inte såklart men han bar på ett paket iaf !! I Paketet låg ett par vantar och min favorit foundation från Mary Kay, den är underbar ska ni veta. Sen va mamma tvungen att åka och jobba och jag gick upp och duschade och gjorde världens hotell frukost till mig själv !
I skolan fick jag presenter av mina underbara vänner, ett linne, smink , trosor, parfym och te. Tack jag älskar er Malin, Emelie och Stina  !!

Snart ska jag åka hem till pappa dit mina systrar, min bror, min farmor och "farfar" kommer. Mysigt verkligen, blir väll tårta och prestenter där också antar jag. Kan visa sen vad jag fick.
Sen ska jag hem till mamma igen och öppna sakerna från henne, spännande eftersom jag vet att jag kommer få någon sorts resa :):)

Nu ska jag gå och göra lite kärlekste , hoppas ni haft en lika bra dag som jag har!

puss så länge.

( Bilder från min förra födelsedag )

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0