Söndag

Kunde inte logga in igår när jag kom hem tyvärr. Så skriver lite nu innan jag måste fortsätta att plugga. Har historiaprov och två psykologi inlämningar som jag måste fixa idag!

Igår när jag kom till jobbet säger min chef att jag måste jobba sjäv i cafét idag eftersom han inte har hittat någon som kan jobba med mig. Det var skit stresigt för de va fullsatt också, så jag sprang verkligen röven av mig igår kan jag säga. De va slut på kaffe, slut på chockladbollar och shit jag måste växa. Så såg hela kvällen ut för mig. När matchen är slut så drar jag ut operatörs rapporten för att redovisa pengarna. 6000 kr hade jag sålt för, så ja räknar ihop allt och går in med växelkassan och pengarna till kontoret.

Sen åker jag hem till pappa och äter mat och bara myser. Så ringer mn chef på min mobil och verkligen berömmer mig för att jag har sålt för så mycket !! Vi brukar bara sälja för ca 4-5000 kr så de va duktigt gjort av mig, plus att jag jobabde själv !!

Sen åkte jag hem till Ida där Malin va också, vi satt och pratade och kollade på film hela kvällen / natten.
Lugn och skön helg som sagt. Vi funderar på att boka en resa till Turkiet den 20 maj, 2 veckor för ca 5000 kr. Vore värt, de är ju billigare om vi bokar nu så vi har till höstlovet på oss att bestämma oss. Ska fundera lite, varför inte egentligen ?

Nej nu måste jag verkligen verkligen plugga. Lägger uppbilder från Paris sen, de lovar jag.

ha en bra dag. 

Kommentarer
Postat av: adam

hej

hur är det

[email protected]

2008-10-23 @ 11:50:44
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0