Söndag kväll.

Idag har de inte hänt mycket mina vänner, har förflyttat mig mellan datorn och tv:n hela dagen, druckit 2 liter cola och ätit 1 pizza. Tragiskt, men vill man ha roligt kvällen innan får man ta smällarna!  På tal om smällar har jag ett sjukt stort blåmärke på min rygg, hände en liten incident på min balkong. Hade iaf en hemskt trevlig kväll med mina vänner.

Tina och Erika tog bussen hem vid halv 5 , men innan dom drog tummade vi på att jag och Sofie kommer upp på höstlovet.

Just nu sitter jag och läser patetiska bloggar, finns folk till allt. Dumma blondiner som sitter och videobloggar om att eras nagel har gått av ? Vilket liv.
Va iaf nyss ute och mötte Sofie och fick prata av mig lite, kallt är de ute nu, och regnigt. Tur att jag åker till Paris på Torsdag då ;);)  Planet går från Arlanda kl 11.30 , tänkt på mig då.

ska lägga upp lite bilder från gårdagen.


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0