Söndag.

jag har inte klivit upp ur sängen på hela dagen , är verkligen heeeeeeeelt slut. Helgen har varit underbar, verkligen.
Tina och Erika va ju här och igå hade jag födesedags fest. Skit roligt. Alla tjejkompisar kom och ett antal killkompisar också, satt och körde öl spelet och bara pratade allmänt.

I fredas när jag mötte upp Tina och Erika på stationen så åkte vi direkt till någon fest på råtorp, var helt OK men den va slut när vi kom typ, va ju där så sent. I lördas så gick vi på stan och jag drog iväg och jobbade, kom hem, gjorde mig iordning och sen var de dags att börja lite smått.

Tack Sofie och Tina för era fina presenter !!


Nu ska jag duscha och äta resten av min bakispizza!
lägger upp bilder senare !


Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0