Torsdag.

Är så sjukt trött, har varit i Kristinehamn hela dagen, ligger ca 3 mil utanför KD. Har lagat mat på en mässa hela dagen och gud vilket liv de har varit. De har spelats så jävla hög musik så jag tror fan de ekar i huvudet fortfarande. Alla har gapat och skrikit och eftersom jag har sovit så dåligt inatt så blev de väll ännu värre. Om jag säger såhär, jag har lock för öronen. Kan ni tänka er då eller ???

Kom hem och stängde av mobilen och la mig i soffan och kollade på andra avenyn på datorn ! Nu är jag lite piggare, skönt de , men ska sova ganska tidigt inatt endå. Måste vara laddad inför helgen ju ;)

Ja får då smäller de, Tina och Erika från Sthlm kommer och hälsar på hemma hos mig, så på lördag blir de röjj mina vänner.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0