Söndag kväll.

Nu har jag ändrat ännu mer i bloggen, de tar verkligen tid detta. Har fan suttit hela dagen famför datorn, mina ögon är trötta. Men de blir bara bättre och bättre, roligt att lära sig tycker jag. Om någon undara något är de ju bara att fråga ;) haha tror nästan jag kan allt nu!

Vad tycker ni om Idol fresten ? Jag tycker det är skit roligt ja, haha plus att jag tycker denna juryn är överlägset bättre en den andra. Bara de att om man vinner idol i Sverige blir man ingeting endå, kolla bara på alla som har vunnit dom senaste gångerna. Dom är ju borta nu, gjorde en bra låt och sen gick dom tillbaka till sitt gamla jobb. Men i USA är de verkligen anorlunda, kolla bara på Jordin Sparks, fy fan va duktig hon är, och stor har hon blivit också. Ska nog flytta dit när jag blir stor ;) !

Nej imorgon är det min födelsedag och jag längtar... Farmor och alla kommer till pappa imorgon för att fira mig, sen åker jag väll hem till mamma på kvällen och så tänkte vi hya någon bra film, köpa en stor fet godispåse och fira mig på de sättet ist. Sen åker jag och mamma upp till Sthlm nästa vecka till släkten där.
Blir en liten annorlunda födelsedag emot va de brukar bli, men de är väll alltid lite roligt med förändringar.
eller ....?

nu ska jag kolla på idol och äta glass med kolasås.

Puss då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0