Tisdag.

Hej.

Har fixat med designen på bloggen hela morgonen så nu är jag helt yr, men tycker de blev helt OK.
Har ju tyvärr inga bilder på datorn eftersom den gick sönder för inte alls länge sen. Men fick ta de jag hittade.

Hemma från skolan idag eftersom jag fortfarande är sjuk, feber och förkyld, så typiskt att jag ska bli de nu precis innan min födesedag, ( fyller imorgon )
På lördag har jag bjudit hem tjejerna hit, blir väll något att äta och lite förfest, mysigt.

Nu tänkte jag ta ett varmt skönt bad med tända ljus och vecko revyn.
Ansikts mask och hår inpackning på de kanske. Sen gå upp, varm och skön och gå direkt till soffan och lägga sig under täcket och kolla på någon bra film, det kanske inte är så dumt att vara sjuk endå !
Hörs sen.

Puss då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0