Söndag.

Börjar blogga igen, saknar de faktiskt lite. Samma adress som förut, tur att den finns kvar. Tyvärr har inte alla gammla inlägg sparats , plus att designen är skit ful, ska ändra men kanske inte idag, har ju endå inga bilder på datorn längre.

Helgen gick ganska fort, fredas blev de utgång med pärlan och olivia och dom vanliga!
Kvällen var väll inte den roligaste, först satt vi hos sofie, sen drog vi på någon fest på kroppkärr, sen vidare till herrhagen.

Igår vaknade jag ganska tidigt och gick ut och gick, solen har kommit fram dom senaste dagarna och de är jätte mysigt ute tycker jag. Sätta på sig en varm stickad tröja och en skön mössa.
Började jobba vid halv 5 på LLA, de gick ju bra FBK vann med 2-0 (?) mot frölunda. Mötta upp Sofie och Hel, köpte godis och drog på en film! Åkte hem ganska tidigt eftersom jag har bivit geom förkyld.

Nu sitter jag hemma hos mamma och letar efter lägenheter. Är jätte sugen på att skaffa eget nu, orkar inte flytta mellan mamma och pappa som om jag bodde i en jävla resväska. Så säg till om ni hittar en 1:a någonstanns med bra månadshyra, inte längre bort en Norrstrand de blir för långt.
 
Ikväll blir de ensam mamma söker och pizza med syster !

Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0