2a advent

Nytt igen då!

Är det någon mer en jag som har koll på nellys rea och fri frakt hela helgen ? hoho blev lite julklappar till mig själv, jag och ida blev som galna igår när vi hittade skor för 100 kr. Fri frakt gäller enda till 00.00 inatt så ska nog se om jag hittar något mer!! Man får faktiskt passa på när det är billigt.

Igår var jag och Anton bjudna hem till hans mormor för julpyssel och julmat. Jätte trevlig kväll med god mat och härligt sällskap. Jul kännslorna kom lite smygande upp i magen när vi lyssnade på julmusik, drack glögg och målade tomtar.

Idag är jag bjuden hem till petra med tjejerna för julmys där, ska gå på julmarknad och sen hem till henne och dricka glögg och äta lussekatter! Blir perfekt att tillbringa kvällen med dom bästa då älskling endå är och spelar match långt borta.

                   

Gissa vem som gjort vem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0