lördag.

Godmorgon lördag!

Har bestämt att denna dag ska bli toppen ! Kan dock inte göra så mycket eftersom min mun gör fruktansvärt ont och jag är fortfarande svullen. Men ska inte skriva något mer om de nu eftersom jag redan har gjort de i alla andra inlägg !!
Idag kommer tjejerna hit på middag, länge sedan jag gjorde något med dom så de ska bli mysigt :) Älskling är endå borta och spelar mot HV. Tänkte att jag skulle bjuda på fisksoppa, vitlöksbröd och kräftor. Men tjejerna hade visst plan på pizza (!) vad tycker ni låter mysigast ;).


Var tvungen att åka in med min hund till sjukhuset igår, han har problem med lederna i alla fyra benen och igår var det jätte illa. Han har snart varit i liv i 13 underbara år, har har både hunnit med att bli nordisk mästare i både lydnad och agillity, han är världens snällaste hund och säger aldrig ifrån hur ont han en har. Vi fick iaf medicin som han ska ta över helgen, och blir det inte bättre måste vi tyvärr låta han somna in. Detta är jätte känsligt och jag kan säga att jag redan har fällt många tårar. Jag kommer alltid älska dig Hozz !

Ida är påväg hit med fika, så ska snart springa och sätta på kaffet tills hon kommer.
Ska lägga upp bilderna på skorna jag köpte förra veckan, men det får bli efter fikat :)!

Pusssålänge.




Jag älskar dig,föralltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0