Lucia och tredje advent!

Hej alla pigga!

 Klockan är 11.00 och jag har redan hunnit gått ut med hunden och varit nere i tvättstugan och släng in 2 maskiner med tvätt! Idag är det redan tredje advent och snart är det julafton. Har lite smått panik då jag inte har handlat alla julklappar, behöver fixa de sista små detaljerna så sitter allt sen! Blir därför litet turer idag, bla stan, bergvik och ikea. Ska se om jag kan få med mig Ida.

Kvällen igår blev jätte mysig, blev mycket tjejsnack om allt mellan himel och jord. Alltid behövligt.
Vi lyckades med vitlöksbröden, dock luktar hela lägenheten vitlök nu, inte lika gott.

Ska ringa över Ida på lucia frukost, baby har ju redan åk på match ( ja igen !! ) så han kan jag ju bara glömma att hinna se idag, de får bli ikväll om jag har tur!


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0