onsdag.

fy fan vilken dag! Har operarat munnen, eller opererade ut en tand rättare sagt, 1 timme låg jag där i mörker och bara hörde hur de knakade, slipades och borardes i käken på mig. Känns inte så jävla mycket bättre nu när jag känner stygnen heller, kan ju inye låta bli att vara där med tungan hela tiden! Iaf så har jag världens finaste vän som kom med "krya på dig present" , en fin lykta. Älskling kom förbi också och fick mig på bättre humör. Börjar dock blöda hela tiden när jag pratar, så får helt enkelt vara tyst.

Ullared var jätte roligt! Rullade iväg med bilden vif 6 tiden, kunde faktiskt sova hela vägen så det var skönt. Tänkte jag ska visa imorgon vad jag handlade. Kom hem trött, lycklig och 1500 kr fattigare!

Ska iväg och kolla på A´s match nu :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0