Måndag

Dagen har varit allmänt dålig om jag får säga så. Tråkigt i skolan, har ett riv märke under ögat sedan helgen ( emelie råkade riva mig med nageln ) och jag har hemska smärtor i magen! Vill bara gå och sova och vakna upp imorgon, ta en lång promenad, äta frukost och sen ta en varm dusch. Låter underbart!!
Har iaf bestämt mig för att börja sattsa seriöst med träningen så därför ska jag heller inte ut och festa på länge, kan gärna gå och och vara social.. men som sagt, man kan ha lika roligt utan sprit i glaset, eller ?
Tränar ju på F&S ca 3-4 gånger i veckan, och det har jag gjort nu ett tag och är jävligt stolt över mig själv. Men ska endå försöka hinna med en promenad varje dag, minst 40 min.


Jobb onsdag , fredag och lördag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0