Fredag

Hej mina vänner, äntligen fredag och äntligen helg!!
Har lite små bråttom eftersom jag ska hinna gå ut och gå en sväng innan jag ska till ida, hon fyller år på måndag så ikväll ska vi bara vara där hemma nåra tjejer och mysa! Har ju hört om festen i kil dit tydligen alla ska, men jag känner verklgen inte för att dra ut, vad har hänt med mig? Var har suget tagit vägen?!

Denna helg ska jag bo hos pappi, inte ofta det blir så eftersom mamma bor närmare skolan osv.

jag och några andra i min klass ska tillsammans med våran mentor pröva en sorts "diet", vet inte rikgit om man kan kalla de diet med under 3 veckor ska vi iaf rikta in oss på dom ställen på kroppen som vi skulle vilja ändra på. Och sen efter så går vi på ett schema som är olika beroende på vad det är du vill ändra, vill du tex bli smalare om magen så ska du tex inte ut och gå eller springa mer en 20 per dag, du ska inte äta mjölk,ägg och sånt. Jag vet att det låter jätte knepigt men det är nog för ja är så sjukt dålig på att förklara. Ska vi spännande att se om det funkar iaf!!

Nu kom solen fram så jag ska passa på att gå, hörs sen.


Vart är partysuget ? Kanske kommer med sommaren ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0