Lördag, jobb LLA

jahapp, de blev party igår endå. Och fan va de var värt, så roligt har jag inte haft på jag vet inte hur länge!
Började med att jag åkte hem till Ida där Malin var, vi gjorde oss iordning och åt lite tårta eftersom Ida fyller 18 på måndag! Vi tog iaf bussen till Kil och där mötte vi upp digget och putte och åkte hem till digget och började dricka lite där.
Vidare sen till festen och det var folk överallt, hur kul som hälst. Hade druckit 2 öl, men fan va roligt man kan ha endå. Jag och Emelie dansade hela kvällen, kul att jag hade klackar på mig, jag kan säga att mina fötter blödde när vi skulle hem. Tänk dig höga klackar och ett dansgolv i 3 timmar, de går inte ihop. När alla andra Karlsta bor skulle hem så hade vi ju turen att Idas pappa bor i Kil, så vi åkte hem dit och hade tänkt oss att bada badtunna, men någonstanns glömdes de bort och vi somnade helt utmattade i sängen ist! Fan vad dålig jag är att ta kort då, måste ändra på de

Pappa kom och hämtade oss och nu har jag precis ätit och gjort mig iordning för att dra och jobba, jag är på as bra humör och är sugen på en riktigt bra hockeymatch.

Vi får se vad denna kväll bjuder på,

Kommentarer
Postat av: Karro

härlig blogg :)

2009-03-21 @ 13:05:47
URL: http://fettcp.blogg.se/privat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0