Lördag kväll

skönt att komma hem känner jag, jobbet var ju stressigt som vanligt. Hatar att jag jobbar själv, hinner inte kolla något på matchen eftersom jag måste växla pengar och hämta mer kaffe eller bullar eller va de nu kan vara.
Ikväll blir det nog bara lungt för mig, pappa skulle baka pizza ;) haha, sen så tänkte jag ta ett bad och bara kolla på tv.
Imorgon ska jag och Ida gå en lång promenad när vi vaknar, jag måste ringa till tatuerings studion i arvika också, hoppas jag kan få en tid redan nästa vecka. Ursch blir nervös bara jag tänker på de .. någon som har tatuerat sig som vet hur jag känner mig ?


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej! Kul att du frågar... Jag har en rätt hög vad heter de? smärtgräns! Men ja lite ont gör de på foten faktiskt,,, Men ja tyckte att de gjorde mest ont på ryggen när man började närma sig ryggraden eller så,, Men alla klarar ju olika smärtor eller så.. Har du fler tatueringar eller är det din första? Men de kommer gå bra... Jag satt mest o pratatde med tatueraren så man glömde nästan bort de onda.. Jag tyckte de sved lite mer efter, sen va de lite ömt ( eller de är de fortfarande eftersom ja gjorde den i fredas ) Men de kommer gå utmärkt för dej... Vad ska kina tecknet stå för? Kram kram

2009-03-22 @ 13:14:32
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0