Måndag

Måndag morgon, ny skolvecka framför mig, 3 prov, 2 inlämingar och läxor varje dag. Nej jag skojjade bara, hade prov idag men de va de enda för denna vecka. Sen hur provet gick behöver jag ju inte skriva här. Har iaf redan slutat så nu sitter jag hemma i min soffa med datorn i knät. Rätt slappt faktiskt. Idag blir de fika med syster, sen skulle jag kanske följa med Malin och Ida på Mary Kay möte ikväll, men får se hur de blir med de.

Idag

Plugga psykologi.
Skriva de sista på mitt cv sen skicka in de.
Gå en lång promenad eftersom jag ej ska träna.
Träffa syster.
Mary kay möte ?




En sommarbild som gör att jag vill ha sommar. Gotland med Sofie 08 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0