onsdaaaaaag.

Hej på er.

Jag har varit ute i solen med min kära pappa och mina hundar. Riktigt skönt, så nu sitter jag här hos pappa och kollar på gamla bilder och lyssnar på old music. Pappa jobbar med kläder så jag fick lite koftor osv nu, alltid bra att ha :) Snart blir det att möta upp syster och fika lite.

Idag började jag ju vid 10 tiden och så slutade jag när vårat projekt abrebete rapport blev klart, vilket den blev vid 12. Imorse var jag ute och gick och det är verkligen skönt när vädret är som det är. Annars lockar det verkligen inte att gå upp 1 timme innan för att sen gå ut i kylan när man kan ligga kvar under täcket!
 
Tina tina tina ringde igår från stockholm och vi pratade lite planer inför påsken, åker upp på skärtorsdagen och ska fira påskafton osv med släkten. Sen så blir jag nog kvar i Stockholm hela påsklovet, skönt de. Medans min mamma och min syster åker till London, jag är verkligen inte avundsjuk, hehe.


Nej idag blir de träna halv 6 till halv 7, sen så ska jag ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0