Söndag 18:54

Hej !

Sitter här och kollar runt lite, suget efter att shoppa kläder är på topp just nu, typiskt att jag måste lägga undan verkligen alla mina pengar till resan i maj, känns lite små tråkigt nu.. men helt klart värt de när man sitter på planet och vet att man ska ha sol, bad och fest i 2 veckor!
Jag och pappa åkte till bergvik förut för att jag skulle köpa jeansen, men självklart fanns det inte i min storlek, bara xxs och L . Så jävla typiskt, när man verkligen är instäld på att köpa något så finns det inte i ens storlek. Hatar de, de borde komma in mer tycker man .. Jaja, de märks.

Har iallafall varit ute och gått idag med Ida, även fast det snöade ute idag så gick jag min runda på 40 min!
Nu kan jag sitta med gott samvete och kolla på beck med pappa och vet att jag har rört på mig idag också!

Imorgon blir det träning med Malin efter skolan, sen måste jag ringa till tatuerings grejen också !!

Nu ska jag kila iväg till affären innan den stänger :)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0