Söndag.

Sitter som fast klistrad framför tvn idag igen, The hills , såklart!  Söndagen borde gå till mitt historiaprov och till mitt cv som jag och sofie bara skrev halva på innan vi blev fast i melodifestivalen.
Jag och Sofie hade tråkigt igår tills tim och carl ringde och också hade tråkigt. Dom kom hit och vi kollade på film hela natten. Rätt skönt med sånna helger, nästa helg blir nog också lugn då jag ska jobba.
Imorgon ska jag skicka in mitt cv och hoppas på svar så fort som möjligt, i sommar ska jag tjäna sjukt med pengar.

Satt och pratatde med mamma igår och vi började prata om våran Paris resa som vi åkte på i höstas. Det
var en utav dom bästa resorna jag varit på. Jag älskar storstäder och shopping, så jag kan ju säga att jag kom till paradiset!  Vi kom iaf fram till att vi åker i höst igen, blir att ta med alla pengar från sommarjobbet ;)

Fina mamma

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

är du ett fan av the hills? då har du ju kommit helt rätt! :)

2009-03-17 @ 22:52:52
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0