Tisdag.

Ja men redan tisdag idag, och klockan är redan halv 8 och vart tog denna dag vägen ?
Idag var det underbart vår väder igen, så jag gick ut och gick 40 min innan skolan idag, sen skolan till 4 och sen blev de en fika med ida och halva emelie. Jag menar självklart att emelie var där halva fikan sen kom hennes taxi. Jag och ida kikade vidare på stan och , lyssna här ! Hittade ett par skor, skräll! Fick fika pengar av pappi men dom gick till skor också, men dom kostade bara 50 kr, och dom var faktiskt helt okej! Hittade också mina dröm skor, fy fan va fina. 1300 kr och nej, dom har jag fan inte råd med. Kan visa bild på skorna senare.

Gick iaf hem och bytte om sen så tog jag och ida en skön promenad i 40 min.
Nu är jag hemma och har precis gjort pannkakor till min akära bror som jag ska passa ikväll eftersom mamma är borta.
Blir film och poppcorn och jordgubbs saft. Lite plugg får de väll bli också!!
Börjar kl 10 imorgon och slutar kl 12. Sköööön dag.

 

Lillen och jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0