tisdag

försov mig imorse, såklart! Missade mitt prov som jag faktiskt hade pluggat på och kunde ganska väl. Skulle ut och gå 8 imorse men när klockan ringde så kände jag verkligen inte för det så jag stängde av larmet, smart tänkte jag men jag glömde ju självklart att ställa om larmet. Skyller på att klockan stog på 07.50! Vaknade iaf 10 min innan jag började, så kände inte att det var något idé att stressa iväg till provet, utan jag gick till lektionen efter lunch!
Imorgon ska jag iaf gå min morgonpromenad sen så ska jag till skolan på 2 lektioner och sen har jag utvecklingssamtal,
 fattar inte vad föräldrarna ska med och göra då det är eleven som ska få höra hur man ligger till osv, det har väll inte min mamma och pappa något med ? Självklart om det är problem i skolan och man inte går på lektioner osv, men då kan man väll ta det då. Så länge man sköter sig och är där så ser jag ingen andledning till att föräldrarna ska med!

Träffade Sofie en snabbis idag och tog en lång promenad med Ida i 2 timmar,



Sov gott, vakna torrt. hehe.




Kommentarer
Postat av: sandra

im in town Åhs!

2009-03-27 @ 10:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0