Torsdag.

Sitter och kollar på tv och har precis tagit två ipren. Har så jävla ont i huvudet, känns som det ska sprängas.
Tänkte lägga mig ner i soffan nu ett tag innan det blir det träning för min och Malins del. Nu ska hårdträningen sätta igång inför sommaren 09. Jag har väll alltid tränat men nu bir det hårdträning till 110% , ser du bara Jessica Alba på en bild så blir de ju väldigt motiverad till att träna. På tal om sommar så har faktiskt min bikini som jag beställt kommit, skit fin var den i verkligheten också.
 Skolan idag var helt okej, var i köket hela dagen och det är slappt. Måste säga att mitt schema är väldigt skönt. Kök imorgon också och sen helg. Veckan går så sjukt fort, så säger jag hela tiden, men vi giller´t.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Tyra Banks show och sörja med alla 12 åringar som är med barn. Fy fan så sjukt, det är som att min lilla lillebror skulle ha sex och göra en tjej med barn.. Det är sinnes.


Bikinin som jag beställde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0