Lördag

vääääääldigt dålig uppdatering, jag vet! Men jag har haft väldigt mycket att göra. Jobbade ju i torsdags och det blev förlängning och det slutade med att färjestad vann, så nu är de final! Yeah, mer jobb och mer pengar!

Igår så tog jag och Sofie det lugnt och kollade på tv tills telefonen ringde och dom behövde hjälp på score, så tur att jag bor precis bredvid och kunde gå ner och hjälpa till! Mer pengar och dricksen var inte fy skam heller! Ska försöka hålla i mina pengar nu och spara det mesta tills turkiet, kanske inte att shoppa så mycket där nere då det bara är fake saker och det är bara pinsamt att gå runt med. Men kunna handla saker innan jag åker ner och i taxfreen såklart ;) Har dock hittat ett par skor jag vill ha så jag får se hur det slutar med dedär och spara, hm ..

Ikväll är det ju earth hour, om alla i hela sverige ska stänga av sin el halv 9 och sen sätta på den halv 10 igen så skulle väll nästan el-centralen sprängas? Tror ju inte att det kommer bli så eftersom vi är så dåliga på sånthär i Sverige, men det vore coolt och testa, på riktigt, stänga av ALL el, inte några kontakter i över huvudtaget,  jorden skulle stå stilla i 1 timme, fan va coolt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0